Cégen belüli visszaélések

 

Saját alkalmazottjai károsítják meg? Állandó a raktár- és készlethiány? A szállítmányok hiányosan érnek a címzetthez? 

Forduljon hozzám bizalommal, ezen a rendkívül kényes területen, maxiimális diszkrécióval és hatékonyan a segítségére leszek az alábbiakban:

 

  • cégen belüli visszaélések felderítése,
  • alkalmazottszűrés,
  • raktárkészletfigyelés,
  • alkalmazottellenőrzés,
  • szállítmánykövetés,
  • hiánykutatás,
  • csapdatelepítés,
  • bizonyítékok gyűjtése közös megegyezéshez vagy rendőrségi eljáráshoz
  • nyílt vagy rejtett eljárások lefolytatása.

Általános tájékoztató

Mi az ügymenet, hogy kell elképzelni a megbízást?

Az alábbikban néhány ügymenettel vagy megbízással kapcsolatos információt osztanék meg.Ez nem általános ügymenet hanem a Hesber Magánnyomozó Iroda évek alatt kialakult és jól bevált megbízási menetrendje.

 

A standard megbízás menete:

Lássuk felsorolásszerűen (ez az az eset amikor mindenben a klasszikus példát követjük, lejjebb taglalom az eltérő esetek menetét):

  1. Ön felhív,
  2. Nagy vonalakban megismerem az ügyét,
  3. Ismertetem a megoldási lehetőségeket és azok árait,
  4. Amennyiben Ön megfelelőnek találja az ajánlatomat, úgy egyeztetünk egy időpontot, igyekszem alkalmazkodni Önhöz,
  5. Találkozunk, megkötjük a megbízási szerződést, és felveszek egy tényvázlatot vagyis megismerem azokat az adatokat melyek alapján dolgozni tudok,
  6. A munkadíj 50%-át előre kell fizetnie, a másik 50%-ot ha végeztem a munkával,
  7. Megkezdem a munkavégzést,
  8. Az igényeknek és az előztes megállapodásoknak megfelelően tájékoztatom,
  9. Teljesítem a megbízást
  10. Időpontot egyeztetünk majd, ismertetem a munkám teljes eredményét. Bemutatom Önnek azokat a "bizonyítékokat" (fotók, videofelvételek stb.) amelyekre az eredménnyel kapcsolatos kijelentéeimet alapozom.
  11. A keletkezett felvételeket Ön adathordozón átveszi,
  12. Kifizeti a fentmaradó 50%-át a munkadíjnak, átveszi a számlát,

 

Ha Ön nem szeretné telefonon megosztani az ügyének részleteit:

 

Vannak olyan esetek amikor az ügyfél nem szeretné telefonon elmondani miről is van szó. Ebben az esetben nem tudok ajánlatot tenni sem megoldásokra sem pedig a munkadíjra.

Javaslom , hogy csak abban az esetben válassza a személyes ajánlattételt ha Ön úgy véli, hogy lehallgatják vagy megfigyelik. A más területtel kapcsolatos problémákat (nagy vonalakban részletek és nevek nélkül) egészen nyugodtan elmondhatja telefonban.

Amennyiben Ön a telefonban nem kívánja megosztani az ügy részleteit úgy előre egyeztetett időpontban találkozunk az irodámban és 15.000.- Ft/óra tanácsadási díj ellenében meghallgatom személyesen.Amennyiben az ajánlatomat elfogadja úgy szerződéskötés esetén a tanácsadási díj levonásra kerül.

Miért van ere szükség?

  • mert a tájékoztatáson való megjelenés (nem ülök az irodámban napi 8 órában) nekem költségekkel jár (üzemanyag, időbeni költségek stb.)
  • mert nem biztos az üzletkötés és a tájékoztatás kedvéért nem finanszírozom meg ezen költségeket

Amennyiben Ön nem tud eljönni az irodámba

Amennyiben Ön elfogadta a telefonban adott ajánlatomat és határozott szerződéskötési szándékkal rendelkezik de nem tud megjelnni személyesen az irodámban (mert nem szeretne vagy helyhez van kötve, dolgozik, tárgyal stb) abban az esetben Budapesten felkeresem Önt vagy a megbeszélt időpontban odamegyek az Ön által javasolt helyszínre.

Budapesten kívül más városokba illetve településekre az utazási díj+költség előre utalása szükséges.

 

Tételek: 1 - 1 ból 1